Frågor och svar

Kan jag som privatperson handla hos Jysk Fodplejeteknik?

Nej. Jysk Fodplejeteknik handlar endast b2b. Om det finns produkter på vår hemsida som du är intresserad av så kan du maila support@jyskfodpleje.dk så hänvisar vi dig till en återförsäljare nära dig.

Varför kan jag inte se priser?

För att se priser så måste du ha ett login. Upprätta ett login genom att registrera dig här

Jag har registrerat mig men jag kan ändå inte logga in och se priser?

När du har upprättat ett konto hos Jysk Fodplejeteknik så skall vi godkänna dig som kund genom att kontrollera ditt organisationsnummer. Var uppmärksam på att detta kan ta upp till 24 timmar.

Hur gör jag för att betala min faktura?

Du kan undvika utlandsavgifter genom att göra en vanlig överföring till vårt svenska bankkonto 9195-5498018.

Ange ditt fakturanummer i raden för meddelande, så ser vi vilken faktura det handlar om.

Är priserna inklusive eller exlusive moms?

Då Jysk Fodplejeteknik är ett danskt företag så fakturerar vi våra svenska kunder utan moms enligt regler för handel mellan EU-länder.

Du handlar alltså momsfritt ifrån Jysk Fodplejeteknik men har skyldighet att redovisa inköp från annat EU land i din deklaration. Du skall då uppge vårt VAT nummer DK26534399.

Här kan du läsa mer om inköp av varor ifrån annat EU land:

https://www.skatteverket.se/foretagochorganisationer/moms/kopavarorochtjanster/inkopfranandraeulander/kopavarorfranandraeulander.4.3a7aab801183dd6bfd380005738.html

När kommer mina varor?

Leveranstid till Sverige är normalt 2-3 arbetsdagar från det att du lagt din order. När ditt paket lämnar vårt lager så får du ett e-mail från GLS med ett trackingnummer så att du kan spåra ditt paket.

Har du inte mottagit ditt e-mail från GLS så är du välkommen att kontakta oss på telefon 08 52 50 38 95 eller via e-mail: support@jyskfopdpleje.dk

Hur mycket kostar frakt?

Vi har fraktfritt för orders över 1500 SEK. För orders under 1500 SEK tillkommer en fraktavgift på 110 SEK.

Jag har en rabattkod men jag får den inte att fungera?

Ange detta i kommentarsfältet vid beställning så hjälper vi dig

Min rabatt dras inte vid utcheckning?

Var uppmärksam på att vissa rabatter justeras först på din faktura. Om någonting på din faktura inte verkar stämma var god och kontakta oss på telefon 08 52 50 38 95 eller via e-mail: support@jyskfopdpleje.dk

  • FRI FRAKT

    Vid köp över
    kr. 1500

  • LEVERANS

    1-3 dagar

  • ÖPPETIDER

    Webshop öppen 24/7

  • SUPPORT

     +46-852503895 

    Våra telefontider är 

    Mån 9-12

    Tis-Tors 9-16

    Fre 9-12

    Övriga tider

    +45-87416060